Vanaf vandaag: Inleveren clubkleding HFC’15!

Het seizoen is voor de meeste teams ten einde. Hier en daar zijn er nog wat prijzen worden gepakt tijdens diverse toernooien, met als afsluiting als ons eigen Zeefdrukkerij Pesman Zomertoernooi 2017. De natuurgrasvelden op ons sportpark zijn gesloten en zal binnenkort er een begin worden gemaakt met de aanleg van het nieuwe kunstgrasveld.

Deze week dienen de leiders/trainers van alle teams de clubkleding en de ter beschikking gestelde materialen in te leveren.
Let wel: De kleding kan door de spelers alleen ingeleverd worden bij de trainer of leider! De materiaalcommissie neemt geen individuele kleding aan!

De kleding dient door de trainer of leider bij de materiaalcommissie te worden ingeleverd en wel op:

  • woensdag 21 juni van 18:00 – 19:30 uur in de Activiteitenruimte;
  • donderdag 22 juni van 18:00 – 19:30 uur in de Activiteitenruimte;
  • vrijdag 23 juni van 18:00 – 19:30 uur in de Activiteitenruimte;

Voor het inleveren van de kleding dient de trainer of leider gebruik te maken van het volgende formulier: Inleverformulier Clubkleding en materialen

Na deze datum kan er geen kleding meer ingeleverd worden, tenzij er schriftelijk toestemming wordt gevraagd aan de materiaalcommissie via materialen@hfc15.nl.
Niet ingeleverde of missende kleding*1 wordt per team in rekening gebracht!

Spelers die na dit seizoen stoppen of naar een andere vereniging gaan dienen de kleding in te leveren bij de trainer/leider. Op het afmeldformulier kan dit aangegeven worden.

*1De kosten hiervoor bedragen:

* Shirt € 33,=
* Short € 12,=
* Sokken € 7,=
* Keepersshirt € 33,=
* Keepersbroek € 36,=
* Keeperssokken € 7,=