Het bijzondere seizoen 2020-2021 gaat voor een aantal teams nog even door met de Regiocup, voor de overige teams zit het seizoen er bijna op.
Vanaf 29 juni dienen de leiders/trainers van alle teams de clubkleding en de ter beschikking
gestelde materialen in te leveren.
Let wel: De kleding kan door de spelers alleen ingeleverd worden bij de trainer of leider!
De materiaalcommissie neemt geen individuele kleding aan van (stoppende) leden! Leden dienen de kleding bij de leider of trainer in te leveren.
De kleding dient door de trainer of leider bij de materiaalcommissie in te worden ingeleverd en
wel op:
Update: Gewijzigde / extra inleverdagen:
• maandag 5 juli
• dinsdag 6 juli
Inleveren kan van 18:30 tot 20:00 uur in de Activiteitenruimte.
Voor het inleveren van de kleding dient de trainer of leider gebruik te maken van het
volgende formulier: Inleverformulier Clubkleding en materialen 2021. Dit formulier moet
geheel ingevuld worden en bovenop de kleding in de tas worden gelegd. Het mag duidelijk
zijn dat de kleding gewassen ingeleverd moet worden.
In verband met de nog geldende corona maatregelen willen we de trainers en leiders dringend
vragen om het inleverformulier thuis in te vullen en de kleding door de trainer of leider (1
persoon) in te laten leveren.
Na deze datum kan er geen kleding meer ingeleverd worden, tenzij er schriftelijk
toestemming wordt gevraagd aan de materiaalcommissie via materialen@hfc15.nl
Niet ingeleverde of missende kleding wordt per team in rekening gebracht.
Spelers die na dit seizoen stoppen of naar een andere vereniging gaan dienen de kleding in te
leveren bij de trainer/leider.
De kosten hiervoor bedragen:
* Shirt € 35,-
* Short € 15,-
* Sokken € 10,-
* Keepersshirt € 35,-
* Keepersbroek € 37,50
* Keeperssokken € 10,-