Inleveren kleding HFC ‘15

Het seizoen is voor de meeste teams ten einde. Hier en daar zijn er nog wat prijzen worden gepakt tijdens diverse toernooien en sommige teams hadden als afsluiting ons eigen Zeefdrukkerij Pesman Zomertoernooi 2018. De natuurgrasvelden op ons sportpark zijn reeds gesloten.

Vanaf 26 juni dienen de leiders/trainers van alle teams de clubkleding en de ter beschikking gestelde materialen in te leveren.
Let wel: De kleding kan door de spelers alleen ingeleverd worden bij de trainer of leider! De materiaalcommissie neemt geen individuele kleding aan!

De kleding dient door de trainer of leider bij de materiaalcommissie te worden ingeleverd en wel op:

  • dinsdag 26 juni van 18:00 – 20:00 uur in de Activiteitenruimte;
  • donderdag 28 juni van 18:00 – 20:00 uur in de Activiteitenruimte;
  • dinsdag 3 juli van 18:00 – 20:00 uur in de Activiteitenruimte;
  • donderdag 5 juli van 18:00 – 20:00 uur in de Activiteitenruimte;

Voor het inleveren van de kleding dient de trainer of leider gebruik te maken van het volgende formulier: Inleverformulier Clubkleding en materialen 2018. Dit formulier moet geheel ingevuld worden en bovenop de kleding in de tas worden gelegd. Het mag duidelijk zijn dat de kleding gewassen ingeleverd moet worden…

Na deze datum kan er geen kleding meer ingeleverd worden, tenzij er schriftelijk toestemming wordt gevraagd aan de materiaalcommissie via materialen@hfc15.nl.
Niet ingeleverde of missende kleding*1 wordt per team in rekening gebracht!

Spelers die na dit seizoen stoppen of naar een andere vereniging gaan dienen de kleding in te leveren bij de trainer/leider. Op het afmeldformulier kan dit aangegeven worden.

*1De kosten hiervoor bedragen:

* Shirt € 33,=
* Short € 12,=
* Sokken € 7,=
* Keepersshirt € 33,=
* Keepersbroek € 36,=
* Keeperssokken € 7,=