Al enige tijd prijkt de werktitel “HFC’15 zijn wij samen!” op diverse media en communicatie binnen onze club. In dit kader zijn we inmiddels gestart met de introductie van zogenaamde teamtaken. Van jong tot volwassen wordt leden gevraagd een bijdrage te leveren. Daarbij maken we onderscheid op basis van leeftijd en mogelijkheden en dat ziet er als volgt uit:
Seniorenteams
Halen iedere 1e dinsdag van de maand oud papier op in diverse wijken. Klik hier voor het schema
JO19+17 & MO19+17
Gaan wedstrijden van JO9, MO11 en JO11 fluiten op zaterdagochtenden van 8:00 tot 12:30uur conform rooster.
JO15+13 & MO15+13
Voeren op zaterdagmiddag 16:00 tot 17:00uur corveedienst uit op de club met taakjes als; zwerfvuil opruimen, kleedkamers bezemschoon maken, zoekgeraakte ballen opvissen en doelen opruimen.
JO9+11 & MO11
Ingeroosterde teams leveren in de ochtend twee kantineassistenten van 8:00 tot 12:30uur en in de middag één van 12:00uur tot 16:30uur.
De afgelopen twee zaterdagen zijn de eerste pilots gedraaid, en ik moet zeggen met groot succes. Zowel de ingezette jeugdleden als ouders waren nadien zeer enthousiast om op deze wijze een bijdrage te kunnen leveren aan onze club. Zo enthousiast, dat de eersten zich ook al hebben aangemeld om dit zelfs vaker te willen doen!! Komend weekend vindt de echte vuurdoop plaats wanneer we voor het eerst 28 thuiswedstrijden op het programma hebben staan.
Wanneer is jouw team aan de beurt?
Alle jeugd teamtaken zijn opgenomen in een centraal najaarsrooster. Dit rooster is te vinden op de website. Naast de info via de website zullen de leiders en coördinatoren de teams tijdig informeren over de uit te voeren teamtaak. Het uitvoeren van deze taken is niet vrijblijvend, waarbij wij er volledigheidshalve wel vanuit gaan dat de teams zelf in goed overleg kunnen en zullen bepalen wie de teamtaak uit gaat voeren.
HFC’15 zijn we samen!
Namens het bestuur,
John van Bommel, Jeugdzaken
Janneke Metselaar, vrijwilligerszaken